fredag 11 april 2014

Time to sleep!

Kistan som jag köpte i förra veckan tog jag tag i nu i helgen. Det var lättare sagt än gjort.. Jag hade från början tänkt att slipa för hand men blev övertalad att använda en slipmaskin. Det hade inte gått att slipa för hand kan jag meddela...  med slipmaskinen tog det 5 timmar! Är inte helnöjd med resultatet men är inte missnöjd heller :)
Jag har inte fått bort allt runt beslagen och tanken var att försöka att ta bort den färgen med något annat verktyg ganska så snart men nu börjar jag "änna" vänja mig vid kistan som den är så jag låter den nog vara som den är ett tag och se hur jag trivs med den.

Kistan ska bli förvaring åt mina filtar.

Före...























 









Under arbete...






































 Klart!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar